عشق ومحبت


به تو خواهم رسید ، به هر قیمتی تو را به دست خواهم آورد

تو را در میان خواهم گرفت و فریاد عشق را سر خواهم داد
به تو خواهم رسید  به تویی که مرا به عشق رساندی
و من میرسم به تویی که رسیده ای به قلبم، احساس کرده ای
عشق و محبت هایم
با تو زندگی کردن یک اتفاق دلنشین است ، تو را به دست آوردن لحظه ای شیرین است
به تو خواهم رسید ای تو که مرا به همه جا رساندی
در میان همه لحظه هایی که گذشت  یک لحظه هم نخواستم تو را از دست بدهم
 هیچگاه بی خیالت نشدم و به خیالت چه روزهایی را سر کردم و چه لحظه هایی را گذراندم
با اینهمه خاطره و عشقی که با تو دارم ، با این کوله بار محبتهایی که از تو در دل دارم
 به لحظه هایی خواهم رسید که همه را دوباره با تو قسمت خواهم کرد!
و من منتظر تکرار همیشه با تو بودنم  منتظر خواستن ها و رسیدنم

این همه رفتم و رفتم و آمدم و رسیدم به تو ، ببین که همه دنیا را زیر پا گذاشته ام به خاطر تو
ببین که قید همه کس را زدم ، به خاطر دلم ، به عشق دلت ، به شوق دیدنت تو را به دست آوردم
از زیبایی چشمانت گفتم و شعرم سکوت کرد از ردپای قلم بر روی صفحه کاغذ!
که چگونه میرقصد قلمم و چگونه میگوید در وصف چشمانت
به چشمانت خواهم رسید ، در لحظه ای که محو خواهم شد در نگاهت
نگاهی که مرا هر جا بخواهم میبرد ، تنها یک نفر هم بیشتر نمیتواند مرا با خود به رویاها ببرد
با تو رفتم به شیرین رویا و حقیقت عاشقانه ی زندگی ام

 

نظرات شما عزیزان:

نازنین زهرا
ساعت16:07---22 شهريور 1392
عالیییییییییییییییییییییییییی موفق باشی همیشه
پاسخ:ممنون هم چنین نفس دل


ali&yasi
ساعت11:37---19 شهريور 1392
سلام داداش وبت رو لینک کردم از منم لینک کن به این اسم

two of us alone
پاسخ:chashm


پارمیدا
ساعت18:54---18 شهريور 1392
سلاممممم عزیز بسیار عا لیی
پاسخ:سلام .مرسی


فرنگیس
ساعت19:46---16 شهريور 1392
برات ارزوی موفقیت میکنم
پاسخ:مرسی هم چنین


زهرا
ساعت19:09---16 شهريور 1392
واقعا بعضی زیبایی ها هستن که قابل وصف نیستن جملات و کلماتی که شما دوست عزیز به کار بردین از همین زیبایی هاست تبریک خیلی خیلی زیباست راستی من لینگت کردم عزیز
پاسخ:مرسی لطف داری منم لینکت کردم


فرنگیس
ساعت18:36---15 شهريور 1392
این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نامهربون میخوام ازت دل بکنم
سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم / این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم


فرنگیس
ساعت18:35---15 شهريور 1392
عالی
پاسخ:مرسی


ali
ساعت14:55---15 شهريور 1392
وب تو نی نظیره برات آرزوی موفقیت دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 15 شهريور 1392برچسب:,ساعت 14:24 توسط MiLaD| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com